Wiele łokcie nie są również wykorzystywane do chwalenia i mogą czuć się nieswojo, kiedy poprosił podzielić opinii lub przekonań. Mogą czuć, że jest to prywatne myśli i nie będzie czuć się bezpieczne współdzielenie z innymi. Na drugim końcu spektrum, może się okazać, ELL może nigdy nie miał żadnego formalnego wykształcenia w ich kraju i jest tak zagubiony edukacyjnie i społecznie, że on / ona może potrzebować trwające długoterminowego orientację każdej lekcji i aktywności. Wymagałoby to poważne cierpliwości ze strony nauczyciela i prawdziwych strategii zróżnicowanych instruktażowe dla uczenia się udany dla łokci w tej sytuacji.
Zamiast powodować swoich łokci większy nacisk, to co przychodzi naturalnie z szokiem kulturowym, być kreatywnym i mieć cierpliwość. Pokaż swoje wsparcie dla nauki i rozwoju na wszystkich poziomach. Świętuj wszystkie kultury w swojej klasie i szkole. Więcej informacji na temat różnych krajów, dają szanse na twoje łokcie do dzielenia się o ich kraju, ich język i ich zastosowaniu do przybywających do Stanów Zjednoczonych. Porozmawiaj z nimi indywidualnie. Wyraź swoją łokci nauczyć się nowego słowa w swoim języku ojczystym, jak dać im nowe słowo w języku angielskim. Spowoduje to buduje wspaniałe haluksy relacje i otwiera linie komunikacji tworzeniu poczucia bezpieczeństwa i komfortu. Studenci chcą czuć się bezpiecznie w środowisku nauczania. Zapewnienie uczniom ELL mentora klasy (koleżanki), aby odpowiedzieć na pytania, pomaga poruszać się po klasie, zapewniają wzajemną korepetycji w razie potrzeby, czy cokolwiek może potrwać aż on / ona jest wygodne z procedur klasowych, oczekiwań i działań lekcji. Mentor może również obracać w każdym tygodniu pozwalając innych studentów do udziału w programie mentoringu. Nadaj łokci przetłumaczonych dokumentów, arkuszy lekcji, zajęcia klasowe itd Można to zrobić poprzez tłumaczenie dokumentów na tłumacza Google, Yahoo tłumacza lub innych tłumaczy online za darmo.
Wpis zawdzięczamy
lenistwo inna nazwa
Wiele łokcie nie są również wykorzystywane do chwalenia i mogą czuć się nieswojo, kiedy poprosił podzielić opinii lub przekonań.
Mogą czuć, że jest to prywatne myśli i nie będzie czuć się bezpieczne współdzielenie z innymi. Na drugim końcu spektrum, może się okazać, ELL może nigdy nie miał żadnego formalnego wykształcenia w ich kraju i jest tak zagubiony edukacyjnie i społecznie, że on / ona może potrzebować trwające długoterminowego orientację każdej lekcji i aktywności. Wymagałoby to poważne cierpliwości ze strony nauczyciela i prawdziwych strategii zróżnicowanych instruktażowe dla uczenia się udany dla łokci w tej sytuacji.
Zamiast powodować swoich łokci większy nacisk, to co przychodzi naturalnie z szokiem kulturowym, być kreatywnym i mieć cierpliwość. Pokaż swoje wsparcie dla nauki i rozwoju na wszystkich poziomach.
Świętuj wszystkie kultury w swojej klasie i szkole. Więcej informacji na temat różnych krajów, dają szanse na twoje łokcie do dzielenia się o ich kraju, ich język i ich zastosowaniu do przybywających do Stanów Zjednoczonych. Porozmawiaj z nimi indywidualnie. Wyraź swoją łokci nauczyć się nowego słowa w swoim języku ojczystym, jak dać im nowe słowo w języku angielskim.
Spowoduje to buduje wspaniałe haluksy relacje i otwiera linie komunikacji tworzeniu poczucia bezpieczeństwa i komfortu. Studenci chcą czuć się bezpiecznie w środowisku nauczania. Zapewnienie uczniom ELL mentora klasy (koleżanki), aby odpowiedzieć na pytania, pomaga poruszać się po klasie, zapewniają wzajemną korepetycji w razie potrzeby, czy cokolwiek może potrwać aż on / ona jest wygodne z procedur klasowych, oczekiwań i działań lekcji. Mentor może również obracać w każdym tygodniu pozwalając innych studentów do udziału w programie mentoringu. Nadaj łokci przetłumaczonych dokumentów, arkuszy lekcji, zajęcia klasowe itd Można to zrobić poprzez tłumaczenie dokumentów na tłumacza Google, Yahoo tłumacza lub innych tłumaczy online za darmo.
Wpis zawdzięczamy